Tedni vseživljenjskega učenja: Sreča je, ko je naloga dobro opravljena – juhuhuu, konec šolskega leta bo kmalu tu!
V okviru Tednov vseživljenjskega učenja smo z naslovom “Sreča je, ko je naloga dobro opravljena” raziskovali pomen dobrega opravljanja nalog in vpliv le-tega na naše počutje in srečo.
Osredotočili smo se na naše šolsko delo, ki so ga učenci opravili tekom leta. Učenci so predstavili svoje izkušnje in spoznanja o tem, kaj jim je pomagalo pri uspešnem opravljanju nalog, s kakšnimi izzivi so se srečevali in kako so jih premagali.
Skupaj smo iskali strategije za učinkovito učenje in spoznali, kako s pozitivnim odnosom do dela in s trudom doseči zastavljene cilje.
Učenci so aktivno sodelovali v razpravah in predstavitvah, s svojimi izkušnjami in mnenji pa so prispevali k bogatemu in ustvarjalnemu vzdušju.
Dejavnosti, ki smo jih izvedli: z učenci smo opravili odprte debate s svojimi mislimi o tem, kaj pomeni dobro opravljeno delo in kaj jim prinaša, v skupinah so razpravljali o izzivih, s katerimi so se srečevali pri opravljanju nalog, in o strategijah, ki so jim pomagale pri premagovanju teh izzivov, izvedli so predstavitve o svojih najljubših šolskih projektih in o tem, kaj so se iz njih naučili, skupaj so ustvarili seznam nasvetov za učinkovito učenje.
Tekom naloge so se učenci pripravljali tudi na zaključno prireditev, ki smo jo izvedli v ponedeljek, 10. junija 2024 in je bila zares posebna in lepa. Prav tako pa učenci težko pričakujejo zaključne ekskurzije ob koncu dobro opravljenega šolskega leta.
Naloga “Sreča je, ko je naloga dobro opravljena” je bila ob zaključku projekta zelo uspešna. Učenci so se veliko naučili o pomenu dobrega opravljanja nalog in o tem, kako s pozitivnim odnosom do dela in s trudom doseči zastavljene cilje. Projekt je spodbudil tudi medsebojno sodelovanje in izmenjavo izkušenj med učenci.
Ana Luršak