20240125_115501-1280x960.jpg

EKSPERIMENTALNO-JEZIKOVNA DELAVNICA

01/02/2024

V četrtek, 25. 1. 2024, smo na naši šoli (pod mentorstvom učiteljice Žive Pečoler in učitelja Matjaža Jeznika) organizirali EKSPERIMENTALNO-JEZIKOVNO (ANGLEŠKO) DELAVNICO, na kateri je poleg naših štirih učencev sodelovalo še 25 učencev OŠ Ribnica na Pohorju, OŠ Brezno-Podvelka, OŠ Radlje ob Dravi, OŠ Muta in OŠ Šentjanž pri Dravogradu. 

 Kot je povzela učiteljica Živa Pečoler:

»Eksperimentalno delavnico smo začeli z igro povezovanja in medsebojnega sodelovanja. Učenci so gordijski vozel dokaj hitro in spretno razvozlali in tako pokazali, da s sodelovanjem in ustrezno komunikacijo lažje rešijo še tako zapletene naloge.

 Da pa so se še bolj povezali in medsebojno sodelovali, so bili za nadaljnje delo naključno razdeljeni v skupine.

 Učenci so najprej sami na osnovi čebeljega voska in olivnega olja izdelali naravno kamilično kremo za roke. Dela so se lotili zelo odgovorno in dosledno upoštevali vsa navodila, zato je tudi končni izdelek dobil pravo podobo.

 Za zaključek pa smo prižgali še milne mehurčke, ki so bili napolnjeni s pokalnim plinom, vodikom. Potrebno je bilo kar nekaj poguma, da so z zaupanjem ulovili mehurčke, ki so počili in zgoreli na njihovi roki. Učiteljici sva bili prijetno presenečeni nad odzivom učencev in njihovo pripravljenostjo za delo.«

Učitelj Matjaž Jeznik je predstavil svojo angleško delavnico:

»Delovni jezik delavnice je bil angleščina, kar pomeni, da so bila vsa navodila v angleškem jeziku, kot tudi uporabljena besedila, delo v skupinah in poročanje.

Skupina se je z naključnim žrebom razdelila na štiri manjše skupine. Vsaka skupina je nato prejela odlomek dialoga iz priljubljenega filma, celovečernega risanega filma ali znanega dramskega dela (uporabili smo odlomke iz filma Harry Potter, risanih filmov Levji Kralj in Ledena doba ter dramskega dela Romeo in Julija). Vsem skupinam je bila nato na voljo izbira več raznolikih kostumov in rekvizitov, ki so služila tudi kot navdih za čim bolj kreativno spreminjanje obstoječih besedil.

Skozi delavnico so učenci urili in krepili različne sposobnosti in spretnosti kot so kreativno razmišljanje, sodelovalno učenje, učenje skozi izkušnje, samostojno reševanje problemov, ter razvijali jezikovne veščine, empatijo, izražanje čustev.«

Sodelujoči, tako učenci kot mentorji, smo bili nad delavnicama navdušeni, zato gre velika zahvala učiteljici Živi in učitelju Matjažu za skrbno načrtovano in odlično izpeljano dejavnost.

                                                                                                                      

                  Sara Topler

Dostopnost